Update

Hejsan, nu var det rätt längesen jag skrev igen.. en hel vecka faktiskt! Katastrof, men jag får faktiskt skylla på jobbet. Vi har bokslut och inventering imorgon, så det har varit rätt stressigt.
Daisy mår i alla fall bra, vägde henne idag, 13,8 kg sade vågen :) Hon ökar som hon ska tror jag.

Idag har hon varit väldigt bråkig. Anfaller mig lite närsom, hoppar upp och biter i armen. Innan har jag kunnat avleda uppmärksamheten med en repknut eller leksak eller något. Men inte idag.. idag nobbar hon leksaken - det är ju mycket roligare att bita i matte. Sicken buse!! :( Ska försöka fortsätta att avleda henne så gott det går. Tips tar jag tacksamt emot - som vanligt :)

I helgen var vi ute massor, var härligt väder! Vi hann med en Raw After Work också, Daisy lyckades få i sig mer dessert än jag (av misstag såklart). Och ett besök hos min vän/kollega Cina, det var väldigt trevligt, där fick Daisy bada i en sjö för första gången. Hon tyckte det var kul, men vi fick allt använda lite list för att lura i henne, i form av pinnar och godis. Matvraket kan INTE motstå godis :D

Måste bara länka till Cinas blogginlägg om Daisy, där hon har några riktigt fina bilder, kolla in: http://cinans.blogg.se/2010/april/min-nya-basta-kompis.html We love you Cinis! :)

Nybadad vovve



 
På jobbet, fiiiin vovve!


Med frisbee i lördags :)


Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Timrå för kennelträff och utställning, ska bli skitkul! Men lite orolig är jag för hur Jenny ska lyckas ställa henne.. Hon kan inte fot ännu, och har en tendens att bita i kopplet när hon springer. Aja, det får gå som det går. Allvaret börjar med valpkursen 17/5!

Har lyckats filma stjärnan igen! Filmer finns här: http://www.youtube.com/watch?v=pLHyK31KtpI  denna på Daisy som blir lite Crazy i vanlig ordning :P Och här: http://www.youtube.com/watch?v=a6-PdTTMVdw när hon leker med en frisbee..

Nu till helgen ska Daisy sova borta för första gången! Hon ska vara hos mina föräldrar lördag till söndag, när jag ska på födelsedagsfest hos Madde :) ska bli jätteskoj :) Men jag kommer säkert sakna Daisan massor, speciellt på morgonen, då är hon såååå mysig!

Kramar /Emily och Daisy


Kommentarer
Postat av: Sandra & Tia

Hej!

Ja det ska bli kul nästa helg! =)

Oroa dig inte för Daisy på utställningen, ingen kan vara värre än Tia i den åldern! Katastrofjobbigt!

Men det går över.. Och det är ju bara valpklass ni är med i, då får de göra lite som de vill =)

Fot behövs inte heller.



Ses om en vecka!

Kram

2010-04-30 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0