Lycka!!

Hej där, nu bara måste jag blogga och rapportera om min superstjärna till hund! Daisy vann tävlingen på sista valpkursen igår, 100616. Hon hade 6st konkurenter av olika raser och följande moment ingick i tävlingen:
Sitt, Hälsa fint, Ligg, Följsamhet, Inkallning och Cirkuskonst (slalom). Daisy fick högsta poäng på alla momenten. Hon vann ett leksaksben och jag vann en fin stol att ha med på utställningar :) Stolt som en tupp var jag!
Nu är valpkursen slut och nästa vecka börjar vi den nya kursen, vardagslydnad 1, det ser jag fram emot!

Tack för alla grattis på Facebook, så roligt! Tack också för alla kommentarer här i bloggen :) jättekul att läsa!

Igår kväll fick jag ett mail från Daisys syster Godiz matte Anneli, haha, många turer där. Hon och Godiz ska till Borås nu i helgen, och då ska vi passa på att ses. Vi har inte bestämt hur/var/när ännu, men ska höras av. Vad roligt att träffa dom igen, de bor ända uppe i Umeå!!

Vägde Daisy nu ikväll: 21,4 kg blev det. Nu bär jag henne inte nerför trappor längre, jag orkar helt enkelt inte!

Stor vovve..



Fin vovve..



På kalas hos min syster igår serverades denna.. lika smaskig som den ser ut!



Busig vovve..



Duktig vovve..



Min fina systerdotter och en fin samojed..



Sömnig vovve..



Kramar /Emily och Daisy

Kommentarer
Postat av: Jenny & Tjabo

Tack :) & vad roligt att du tittade in på våran blogg :) Glad midsommar & kramar från oss :)

2010-06-25 @ 10:45:43
URL: http://rottisgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0