Dagens Daisy-rapport!

Hejsan, skriver några rader såhär på kvällskvisten. Idag har det hänt massor, mamma och Tony har varit här på besök i flera timmar. Den här gången gjorde jag så att jag och Daisy mötte upp besökarna ute först. Daisy fick vara den som gick fram och hälsade. Och det var ju jättekul, och sen var det inga problem att de skulle följa med upp. Daisy var igen något reserverad först, men det släppte sen, och hon busade och stojade som vanligt. Av mamma och Tony fick hon en pipleksak som blev väldigt populär och tuggrullar, som hon kan ligga och gnaga på istället för på inredningen ;)
När de hade varit här en stund och Daisy kändes avslappnad så smet jag och mamma iväg för att handla och Daisy var kvar själv med Tony. Det gick jättebra!! Jag  var lite orolig, men helt i onödan. Enligt Tony hade det knappt märkts på Daisy att matte försvunnit.  
Hon fortsätter äta på allt hon ser.. och jag forstätter passa henne. Hoppas hon lär sig snart.
Några bilder från buset idag:

Gnager på tuggrullen..












Fina vovven!

Kramar /Emily och Daisy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0