Daisy är hemma!

Hejsan!
I helgen har jag varit uppe i Sundsvall för att hämta hem Daisy, en rottweilervalp på 8 veckor. Hon heter egentligen Rottrobis Genetiqua, och kommer ifrån Kennel Rottrobis.
Igår kl. 14:08 gick tåget från Sundsvall och vi skulle varit framme ca 21:20 i Göteborg, men rådande väderlek hade andra planer, och vi var inte hemma förrän ca 23:30! Men Daisy var en jätteduktig tjej, trots den långa resan. Hon åt och drack och gnällde inte alls. :)
Sen har hon sovit hela natten (vad jag vet iaf :)) i hallen, trots att det står en biabed nedanför min säng.
Vi har varit ute här på morgonen också, och allt är så spännande att man måste hoppa omkring och nosa på allt. Hon stannar upp och backar något när det kommer någon gående emot oss, men sen när personen gått förbi så ska hon springa efter den med viftande svans.. GODBITEN!! :)

Daisy igår innan vi lämnade uppfödaren..
Daisy igår innan vi lämade uppfödaren

Kramar /Emily och Daisy


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sicken sötis, ska bli kul att få läsa om era dagar och hoppas på att vi snart kan ses.

Kram kram

2010-03-02 @ 11:54:30
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Jenny & Tjabo . (rottrobisGambler)

Gud va roligt att du har en blogg ! & så härligt att den långa resan gick bra :) tjabo sover oxå på glovet brevid biabädden :)

Kram .

2010-03-02 @ 13:12:19
Postat av: Cina

Ska bli så kul att träffa er imorgon!

2010-03-02 @ 17:03:21
URL: http://cinans.blogg.se/
Postat av: Else Abdallah

Det var sååå roligt att träffa dig och vovven! Underbart söta bilder har du också på din blogg!

Finare valp får man leta efter.

Mitt adressfält hade försvunnit, men till slut lyckades jag klura ut att få det tillbaka!

Kram

2010-03-18 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0