Daisy, Daisy, Daisy!

Hello folks!
Här leker livet på i en rasande fart. I onsdags, på kvällen, var Jeanna och Sabina här på fika, det var jättetrevligt, och vi busade med Daisan. De hade med sig fina presenter till vovven också! Grisöron (som jag måste fråga Jenny, uppfödaren, hur gammal hon måste vara) och jätteroliga 'tandborstar' som hon fick prova en. Den finns inte mer..
Så här fin var hon efteråt, alldeles vit runt munnen och under tassarna :)
Det gick bort som tur var *fniss*


Tack Jeanna och Sabina för ni kom, och för presenterna! :)

Igår var Daisan och jag bortbjudna på middag hos Sunni och Petter :) På vägen dit åkte vi förbi mitt jobb igen, för att hälsa och "öva" oss på att vara där. Sen bar det iväg till Frölunda. Jag rastade Daisy innan vi gick in, och hon skötte sig exemplariskt medan vi var där. (förutom att hon bet alla då..) Bilen är fortfarande INTE populär, det är väldigt otäckt att åka bil, men så fort jag lyfter ut henne igen så är allt bra och svansen går som vanligt.
Till middag bjöds det på thainudlar med kyckling, som kocken P hade tillagat, mycket gott!! :) Daisan fick naturligtvis inte smaka, hehe.

Idag väntar besök av mamma, samt Camilla med dotter Anissa, wiieeh. Blir bra för Daisy att få träffa lite barn. Kommer ytterligare ett barn på söndag, mer om det senare.

Tack för den goda maten!


Mitt i smeten..


Oslagbar min.. hihi


Mys i soffan häromkvällen


Kramar /Emily och Daisy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0