Hon kom med våren..

Japp, innan jag åkte upp till Timrå och hämtade hem Daisy så var det VINTER! Snö.. kyla.. ingen växtlighet.
Men sen vi kom hem har det varit ljust.. sol.. vårkänslor.. snön smälter sakta bort. Inte pga min rottis såklart, men för mig är skillnaden uppenbar - före, och efter Daisan! :)

Igår var vi på jobbet en sväng igen. Hon känner nog igen sig där nu litegrann, och kollegorna gillar hon väldigt mycket! Efter det åkte vi till min mormor och hälsade på. De hade inte träffats tidigare men det gick bra och var trevligt :) Har blivit mycket, mycket fika sen D kom in i mitt liv.. hihi, jag börjar anta formen av en boll.. Men men det får jag kompensera med långa promenixer senare när hon blir större.
Bilåkandet blir bara bättre och bättre :D

Idag har vi en softis-dag, inget inbokat, jag har jobbat ett par timmar, och Daisy har fått avmaskningsmedel i maten. Det var inga problem alls, hon slukar maten så fort att hon säkert inte ens märkte det. Hon äter så fort att hon får hicka stackarn, men det är tydligen fler i kullen som är riktiga matvrak.

Ikväll blir det Desperate, och lillan ska få tugga på sitt grisöra som hon fullkomligt ÄLSKAR! Vi ska nog ta och klippa klorna ikväll också :) var ju nån vecka sedan nu.

Mina (och Daisys) tankar går till syrran Go'Diz som skadat benet, och hennes matte som skadat bilen.. :(
Stackarna.. Hoppas det ordnar sig.

Lite bilder från igår:








Kramar /Emily och Daisy

Kommentarer
Postat av: Anneli och Go'Diz

Hej!

Tack för omtanken!

Det ska nog inte gå någon nöd på oss. Jag väljer att se det från den ljusa sidan, tänk hur det kunnat gå!

Men får se vilket monster jag kommer ha om några dagar eftersom att Godiz ska hållas i stillhet i två veckor.



Kramar från oss!

2010-03-16 @ 19:42:21
URL: http://teamme.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0