Kloklippning och finbesök

Hejsan hej, blev inget skrivet igår.. var full rulle hela dagen. Passar på att uppdatera nu istället, Daisan ligger och sover, på hallmattan som vanligt, efter ett 40-minuters lekpass i skogsmiljö :)
Igår fick jag minsann klippt klorna på lillan för första gången, det gick jättebra. Hon låg och var så trött, men sov inte. Då passade jag på att klippa, bara en mm eller så, men ändå :)
Vid lunchtid var min kära kollega Cina här igen med fakturor, och visst passade Daisy på att busa med henne.
Framåt kvällningen lagade jag mat, pasta med köttfärssås, och så kom Sunniva och Petter på besök, vi åt middag och busade med Daisy och hade trevligt. Till efterätt blev det fruksallad med nötgrädde. De hade med sig fina presenter till vovven också:

Ett snöre med korvar på, och pip-ben, samt superläckra rosa bajspåsar, tack så mycket!


Sitta fint!


Nej, nu väntar ännu ett finbesök, mer om det senare!
Kramar /Emily och Daisy


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hon är ju så söt så att klockorna stannar!!! Ett riktigt litet gosetroll :)!! Kramkram <3

2010-03-06 @ 15:36:37
Postat av: Sunniva

Naaaw tjockisen!! :D Hihi. Du får skicka lite kort till mig sen. Puss puss

2010-03-06 @ 16:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0