Lite bilder m.m.

Go kväll! Här hemma rullar livet på med ganska jämna intervaller, det som står på schemat hela dagen är lek, mat, ut och busa, sova.. hihi. Kissas gör det både inne och ute.. Jag blir lite frustrerad på mig själv när jag inte hinner ut med henne i tid. Men jag försöker ta det lugnt ändå. Det där med rumsrenhet får väl ta en liten stund..
Hon har blivit lite modigare under dagen också, går själv fram till folk ute och vill hälsa. Och hon är poppis bland folk här kan jag lova, prinsessan, alla tycker hon är fantastiskt söt!

Sover vid ytterdörren, tydligen favvo-sovplatsen, ibland på mattan, 
ibland brevid, som här..



Äter med god aptit..



Svårt att välja vad som är roligast, mattes strumpa eller repknuten..


Daisy sover nu, så jag ska passa på att se lite Desperate.. i alla fall tills hon vaknar och vi måste springa ut :)
Kramar /Emily och Daisy


Kommentarer
Postat av: Jeanna

Hon e ju bara sötast! Ska bli så mysigt att få träffa henne =)

2010-03-02 @ 21:38:35
Postat av: Anneli och Go'Diz

Hej!

Vad roligt med en blogg, vi har en samblogg med några vänner som ni kan titta på. Vad roligt att hon tog tågresan så bra. Ska verkligen bli roligt att se vad det blir av de små liven.



2010-03-02 @ 22:02:50
URL: http://teamme.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Men tjenixen... Nu ligger en länk hit på hemsidan...

Var inte orolig över rumsrenheten, små tikar har ganska svårt att hålla sig då blåsan helt plötsligt är full... det kommer skall du se.

Hon ser hur mysig ut som helst och jag väntar på ett matte/Daisy kort ;)

Jätte kramisar Jenny

2010-03-03 @ 09:41:09
URL: http://www.rottrobis.se
Postat av: Sandra & Rottrobis R'Botia

Halloj i stugan!

Kul att allt går bra, ös på med bilder för fulla muggar! sånt är skitkul! ;)

Lycka till med lilla Daisy

2010-03-03 @ 12:28:08
URL: http://www.tia.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0