Mer besök

Hej igen :) Idag var det Alexandras tur att komma hit och hälsa på. Oj vad roligt vi hade, tyckte både jag och Daisy. Både Alex och jag var lagom trött-flummiga.. hihi, så det blev massa bus. Jag passade även på att testa att åka med Daisy i bilen, när jag hade en extra passagerare tillhands. Tack för hjälpen Alexandra! Hon fick åka i samma väska som vi hade på tåget, och det gick ganska bra faktiskt, liiite gnällig var hon, men bara en en pyttestund. Hon ska nog vänja sig.

Imorgon planerar jag att vi ska åka bil hem till mamma och Tony om vi orkar. Jag har något förkylningvirus i kroppen, har inte brutit ut, men jag är snuvig och haft lite ont i halsen. Detta gör att jag inte har samma krafter som vanligt, känner mig lite småtrött mest hela tiden. Försökte sova en stund på dagen förut när Daisan hade däckat på dörrmattan, men somnade inte. Nåväl, det går väl över det med.
Senare på dagen imorgon så kommer Veronica och Max hit på fika. :) Så trevligt.

Daisy är väldigt glupsk, när jag ska sätta ner matskålen så tjuter hon och hoppar. Sedan tar det 5 sekunder så har hon slukat hela innehållet samt slickat skålen.. Jag frågade hennes kullsyskons ägare på facebook idag om deras är likadana, och det var skönt att höra att i alla fall en av dom är lika matglad. :)
Tycker även att Daisy håller igång mer och mer, vildare för var dag, men även det är väl normalt..  Nu på kvällen har hon varit en riktig Crazy Daisy!!


Har inte tagit några kort idag, men här kommer ett par från i veckan.


Utslagen på dörrmattan, hon har inte koppel på sig, utan ligger på det!! :)



Närbild!


Kramar /Emily och Daisy



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Jo de verkar ha blivit små matvrak småttingarna... Vildare blir de ju också ju mer trygga de blir hihi... hoppas du får sova lite på natten iaf! Här hemma är det som sagt tyst efter valpisarna.. men idag har jag träffat Gandhi iaf!



Kramar från ett regnigt Timrå

// Jenny

2010-03-07 @ 21:31:46
URL: http://www.rottrobis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0