Ny dag - nya äventyr

Idag har vi haft roligt minsann, varit ute och busat massor. Daisy har en förmåga att tugga på allt hon ser; allt från grus till fimpar och löv. Men matte är där direkt och morrar (!) åt henne. Försöker verkligen se till att hon inte får i sig nåt dumt, men det är inte lätt. Hon springer också efter alla som går förbi oss med viftande svans.. :)
Idag har hon varit jätteduktig och kissat varje gång vi kommit ut. En enda liten olycka inne, det är allt på hela dagen, duktiga tjejen!
Hon blir numera sjövild varje gång jag ska sätta ner matskålen, slukar innehållet och slickar skålen. Det tar jag som ett bra tecken :) Bits gör hon också, på allt, inkl mattes stackars händer.
Idag har mina kollegor Eva och Cathrine varit här en snabbis för att träffa Daisy och lämna fakturor till mig. Jag ska jobba hemifrån en del under mina fyra semesterveckor. Det går ju bra eftersom Daisy däckar emellanåt :P
Först  när de kom in var Daisy lite chockad och ville inte hälsa. Men efter en stund gick det bättre och de fick hälsa. Hon höll sig ganska lugn under hela besöket som kanske var en halvtimme. Men jag tror det kommer gå bättre och bättre för varje gång någon kommer på besök. Hon fattar nog snart att det går att busa med besökare! :)

Vid sin biabed som hon inte fattat är en säng, hon tror det är en
jättestor bit-dyna



Allt går att bita på!! :)


Kramar /Emily & Daisy


Kommentarer
Postat av: Cina

Så underbart go hon är, längtar tills nästa gång vi ses! =)

2010-03-03 @ 19:58:25
URL: http://cinanas.blogg.se/
Postat av: Daisy

Var jättekul att träffa dig med, vi ses snart igen, och då ska vi busa!!

2010-03-04 @ 10:49:20
URL: http://genetiqua.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihihi hon är som Alina, den ungen stoppar allt i sin närhet i munnen.

2010-03-04 @ 13:36:16
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0