Tar tillfället i akt..

..att skriva lite nu medans prinsessan ligger utslagen på mattan vid ytterdörren. Det är även när hon sover som jag får passa på att äta, duscha, ja, allt möjligt :) Verkligen tur att jag har semester, hihi.
Sedan sist jag skrev något här har vi naturligtvis hunnit med massor. Igår tog vi en tur med bilen, som hon INTE gillar, hem till mamma och Tony. Där fick lillan utforska lägenheten, och jag fick jättegod brunch. Tack kära päron för det! Daisy fick även träffa katten som bor där, och medan Tisse reste ragg och var högst oroad så verkade inte Daisy bry sig överhuvudtaget. Hon var totalt ointresserad av katten, det var nästan så att vi trodde att hon inte såg Tisse. Men det gjorde hon nog ändå.
Sen skulle ju Veronica och Max kommit hit också, men vi beslutade att skjuta upp det till någon kväll nu i veckan, då både jag och Veronica är förkylda. Jag har varit lite hostig på nätterna nu, inte roligt. Vill verkligen bli frisk och få mina krafter tillbaka så att jag kan "tackla" lillan när hon lever runt här. Metaforiskt alltstå :)
Idag har vi varit och hälsat på mitt jobb. Återigen var det gnäll i bilen på ditvägen, men på hemvägen var hon så trött att hon inte orkade bry sig om att det var obehagligt. På jobbet njöt hon i fulla drag av all uppmärksamhet. Det var ju många framtida "kollegor" att hälsa på, och de verkade tycka om henne! :) Hur kan man inte tycka om den lilla ludna bollen med de galna upptågen, hihi.

Några bilder jag tog ute :)







Ständigt med något i munnen..... :/

Kramar /Emily och Daisy

Kommentarer
Postat av: Sara, Python och Gandhi

Hej där! Visst är det härligt att det är fart i de små liven men man behöver känna sig i form själv. Har varit sjuk jag med sedan vi hämtade hem Gandhi och tack o lov har det gått bra med Python. När de har varandra är man inte lika uppbunden. Gandhi gillar inte heller bilen så mycket, sist vi åkte kräktes han, men det brukar ju ge med sig när de blir lite äldre.

Ha det bra!

/Sara och brorsorna

2010-03-08 @ 17:24:14
URL: http://rottrobis-python-gandhi.net
Postat av: Veronica

Imorgon får jag äntligen träffa lilla prinsessan och hennes matte :) Ska bli jättemysigt! Hoppas att du & D har en mysig fredagskväll. Här bakas det kladdkaka. Puss puss

2010-03-12 @ 21:05:46
URL: http://beautyplace.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0