Jag tänder ett ljus..

..för Rottrobis Gandhi, Daisys bror, som fick somna in idag :( Vad fruktansvärt sorgligt och hemskt det känns. Ca 4½ månad gammal avslutades hans liv alldeles för tidigt pga en infektion i en tillväxtzon. Mina tankar går till Gandhis matte och husse, som tog det svåra men rätta beslutet. Så osjälviskt av dom..
Det är så orättvist och jag kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom, matte Sara med familj..
Ingenting kan man ta för givet, allra minst livet!
Vila i frid, fina Gandhi


Kommentarer
Postat av: Jenny & Tjabo .

Jag & Tjabo gör desamma & tänder ett ljus . Så fruktansvärt att de gör ont i hela mej , tänker på hans matte & husse !

2010-05-17 @ 21:02:41
Postat av: Cina

Va fint du skrivit gumman, tänker oxå på dom! Kram kram

2010-05-17 @ 22:10:46
URL: http://cinanas.blogg.se/
Postat av: Nelly & Erika

Vi sänder också våra tankar till dem, så tragiskt. Det gör ont i hjärtat och jag lider med Sara och hennes familj ...

Pussa på din älskling, vi får vara glad för varje dag vi får ha dem ...

2010-05-17 @ 22:16:24
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=gika
Postat av: Jenny

Vad gulligt du skrivit!

Vi har också tänt ljus för "stor killen" och tårarna har rullat... Sara och familjen tog det hemska men rätta beslutet och tyvärr är det som du skriver...

Man får inte ta något förgivet, allra minst livet!

Kramisar på er // Jenny

2010-05-24 @ 16:25:02
URL: http://www.rottrobis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0