Lyckad utställning :)

Nyss hemkommen från Ljungskile och SKK.s nationella utställning. Efter förra utställningens resultat Very good så hade jag inte så höga förväntningar idag.
Men det gick mycket bättre, 20 rottisar och Daisy blev BIM (bäst i motsatt kön). Det betyder att hon vann över alla tikar men blev slagen av bästa hanen som då blev BIR (bäst i rasen).
Jag tyckte att konkurrensen var ganska hård, var många fina hundar.
Detta spär på min teori om att hon går allra bäst för utländska domare, idag var det en tjeckisk.
Åh vad lycklig jag blir när det går så här bra, duktiga tjejen!

Tog inga bilder på plats eftersom det regnade, men efteråt åkte vi hem till Cina och Mira och fikade.
Då passade jag på att ta ett kort på rosetterna :)

V1 Excellent CK BIM


Bästa vänner :)


TACK både Cina och Marcus för att ni var med idag och hejade på Daisy :)

Kramar /Emily & Daisy


Kommentarer
Postat av: Cina

Tack för att vi fick vara med =) Mira tyckte INTE om när ni åkte, gick å gnydde och leta efter Daisy, lilla sötnöten. Ha det underbart i Egypten nu! Kramis

2011-08-28 @ 16:58:22
Postat av: Emily

Näää lilla gull-strumpan! Vi saknar er redan. Och nu kommer jag sakna Daisy som en galning i veckan. Men ska bli såå skönt att slappa på stranden.

Idag var det exakt ett år sedan vi åkte till Sardinien <3

Hörs när jag kommer hem. Kram

2011-08-28 @ 21:06:29
URL: http://genetiqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0