Puss!



I'm back! Haft en alldeles underbar vecka i Egypten med massor av livets goda; sol, bad, mat, dryck och trevligt sällskap :) Känner mig laddad för höstens utmaningar. Men JÖSSES vad jag saknade Daisy, tog ofta fram bilden här ovan och tittade på, den hade jag med mig i mobilen. Mattes lilla älskling.  
Imorgon ska vi på Sök för andra gången, och det ser jag fram emot. Får se om vi hinner med lite spår i veckan också. Pepp pepp, nu ska jag jobba nån timme innan det är sovdags.

Kramar /Emily och Daisy

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hej Emily och Daisy... ploppade in för att lämna en hälsning från Rottrobis Lovin' Loona och hela gänget på Ekedal, Lidköping



Är det ok om jag länkar dej i min blogg???

Ha en fantastiskt härlig söndag

/Gisela och Loona

2011-09-11 @ 13:15:11
URL: http://www.nogg.se/Ekedal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0