Dagmatte sökes!!

Hej!
Nu inför flytten är jakten på en duktig dagmatte i full gång! Jag har totalbestämt mig för att hitta nån jättebra hundmänniska som kan umgås med och aktivera Daisy på dagarna när jag är på jobbet.
I måndags satte jag ut en annons på blocket, i tisdags en annons på grannar.se och igår var jag och pojkvännen på promenad i vårt blivande område Rävekärr och satte upp en massa lappar. Jag var väldigt nöjd med lapparna som en kollega hjälpte mig att skriva ut i färg. Självklart med ett kort på snyggingen i sin finaste BIR rosett ;)

HÅLL NU TUMMARNA att vi hittar någon bra :):) Jag har redan fått några svar, en del värda att gå vidare med. Men får ju träffa personen i fråga några gånger och se att allt funkar. Kan ju inte lämna min ögonsten till vem som helst. Så här ser blocket-annonsen ut:
Dagmatte/rastare till rottistik fr.o.m 1/2
Hej,
Söker en dagmatte/husse alt. rastare till min rottweiler tik Daisy. Bra om du har god hundvana.
Daisy är 2 år gammal, en riktigt härlig hund. Hon är dominant och kommer inte överens med andra tikar. Hanar älskar hon att leka med, så det är ingen nackdel om du har en egen hane som kan vara med.
Hon är stark och envis, så du måste vara vuxen och ha pondus. Daisy har stamtavla, efter bra linjer och jag tränar henne i Sök och Viltspår. Om du har viljan att träna henne, t.ex. i Lydnad så har du här en superduktig hund att jobba med!
Jag behöver hjälp 4 dagar i veckan; mån. tis. tors. fre. Pris kan diskuteras. Tider kan variera, jag jobbar ca 8.30-18.
Vi flyttar snart till Rävekärr, ser helst att du bor i närheten. Välkommen att höra av dig på mail eller telefon och berätta om dig själv.
Vänligen
Emily & Daisy
Mejla eller ring Emily, #

Jag håller tummarna jättehårt!

Kramar /Emily och Daisy

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till gumman, jag håller också tummarna för att du hittar någon som ni båda trivs med :) Puss!

2012-01-18 @ 20:20:06
URL: http://beautyplace.blogg.se/
Postat av: Emily

Tack V! :) Ses om en vecka ca!!

Puss på dig

2012-01-19 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0