Mydog & Viltspår

Idag var jag och Hasse iväg en sväng till MyDog, utställningar och hundmässa. Jag har ju ställt Daisy tidigare år men i den här gången missade jag anmälningstiden. Så Daisy fick snällt stanna hemma, i vilket fall är hon inte rolig att ha med bland så många hundar! Vi kollade in rottweilerringen och fick se en massa fina hundar! Visst blir man lite sugen.. Vi kör nog vår vanliga utställningsturne i sommar :) vi kollade runt lite bland försäljarna och rasklubbarna också. Men var inget särskilt jag behövde så köpte inget, duktigt!
Efter en, för Daisy, tråkig förmiddag ensam hemma, blev eftermiddagen mycket bättre! Anna, en vän som har en Curly coated retriever som heter Eddie kom hit vid 14. Hundarna fick leka av sig lite, sen gick vi på långpromenad och sen var det viltspårs-säsongspremiär!! :) Jättekul tyckte både hundarna och tog spåren riktigt fint. Måste få tag på en domare snart så vi får tävlat:) Nu är det en mycket trött Daisy som ligger och snarkar på golvet.. Hihi.

Kramar /Emily & Daisy


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni verkar haft en bra helg. Kul med lite nya blogginlägg. Ses imorgon. Kram!

2013-01-06 @ 19:23:10
URL: http://nojja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0